Brukerundersøkelse ved SHT, luftfartsavdelingen
Oppsummeringen fra rapporten sier:
Det er gjennomført en bruker - og interessentundersøkelse for Statens havarikommisjon for transport (SHT) avdeling luftfart. Formålet med undersøkelsen var å avdekke SHT luftfart sitt omdømme og rykte, avdelingens kompetanse, utøvelse av mandat og oppfyllelse av SHTs verdier. Resultatene gjengir holdninger til og oppfatning av SHT luftfart blant et utvalg av personer som forventes å ha mer kjennskap til og interesse av virksomheten til avdelingen enn hva som kan forventes av publikum og forvaltningen forøvrig. Tilbakemeldingene er generelt meget positive, men respondentene gir likevel uttrykk for at det er rom for forbedring blant annet på områdene tidsforbruk på undersøkelser, verdien nytenkende, ansvar og rollefordeling mellom Luftfartstilsynet og SHT samt informasjon/kommunikasjon utad.